Fly with ikar,but don`t fall like me...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
There are no wrong decisions, only consequences of your actions...
ned - 10.07.2011
Sezona gripa...ili poliema...

      Znam, znam sve vec unapred, ali, ne mogu....Onaj osecaj kada imate potrebu za necim, osecate da morate da se oslobodite i ako ste rekli onima koji treba, ali opet, ne da vam mira dok sami to ne iskažete...

   Opet, kao i svaki put, mislim da je to neki psihosomatski poremecaj...Kada ste osoba kome svakome nadje manu, koja primeti svaki fizicki nedostatak na nekome, ne, ne kažem da sam ja savrsen, daleko od toga, ali bar racionalno gledam fizicke i mentalne razlicitosti i stavljam na neki vagu i presudjujem, da ili ne....nikad nije lako, vise se navodim: "Nesavrseno je novo savrseno", i verujem u to, ne smatram da neko treba da ima idealno telo ili idealno lice, onda sami sebe spustate i uvek ce ostati sumnja u vama, zasto neko tako savrsen je sa vama, nesavrsenima...mada, kad razmislim, nikad nisam naisao na savrsenu osobu, da je mentalni sklop potpuno podudaran mome...ideal, a sto bi rekao Bora Djordjevic: "Za ideale ginu budale", istina, niko nije savrsen, pa ni mi sami, a verovanje da jesmo samo pokazuje koliko smo spremni da lažemo sebe do te mere da nam je ego veci nego Azija...

   Dugacak uvod, mislim da ce i sam post biti text wall, možda i ne...Kakogod, da predjemo na problem...Opet sam ispao budala, mada, ja priznajem da sam budala, ali ne ovolika...Opet sam se ponadao da možda, možda, možda ovaj put, sam naisao na nekog ko me fizicki i ne privlaci toliko koliko vidim nesto u toj osobi, nesto sto ne znam da objasnim, ali kad osetite nesto, kad vidite vatru i želju da oko nje napravite dom...sad mi se toliko toga mota po glavi, tesko je razbrati reci a ostati koncizan, mislim da nikad nisam koncizan, da se vratimo na pitanje srca...Zasto sam sad to rekao, "pitanje srca", jel to pitanje srca ili je vise neka greska u mentalnom sklopu, pre bih rekao ovo drugo...zasto vecina ljudi u kojoj sam i ja, ima tu potrebu za nekim, vise od pola godine sam bio sam, nisam imao ni kombinacije, ni nista, bio sam zadovoljan sam, nisam imao potrebu za nekim pored sebe, sad odjednom, naidjem na osobu i samo želim da budem sa njom, bez obzira na cenu, svi smo mi mazohisti, priznali to ili ne, ali ovoliki? Da stavljate svoj život na kocku da bi bili sa tom osobom i kažete: "da, spreman sam da platim tu cenu..", a tu osobu ste tek upoznali? Impulsna kupovina? Ovde je cena povelika, ali vi opet kažete, Da?
Molim?
Racio?
Ima li te?
A opet, u ljubavi nema nista raci...ljubavi? Kakvoj bre Ljubavi? Otkud sada Ljubav? Bože budale...On krenuo sada na ljubav...Postoje tri reci/fraze koje da bi culi od mene, moram da ih bah jako osetim, jer smatram da nose težinu sa sobom i da svakodnevna upotreba ih samo degradira, omaložava (erm, ova rec) i da ne znace ono sto treba: "Izvini", "Molim te", "Volim te"...nose težinu koju ne možete da koristite kao Dobar dan i Dovidjenja, hmm, "Hvala" isto spada u tu kategoriju, ali, ne znam, nije to isto...

Love...dao sam sebi rok (kao da možete sebi dati rok na osecanje, na život ), verujem u ljubav do jeseni, posle toga, umirem, apatija, moj najveci strah, vec je zakucala na vrata, traži dom, lepo cu je ugostiti, da ostane...ali opet, zar to ne rade kukavice? Zatvore se u sebe i mrze ceo svet, uopsteno, prestao sam da imam ikakva ocekivanja od ljudi, ne da ih mrzim, ali ljudi su ljudi, samo gledaju da se okoriste od tebe i nastave dalje, oni koji ostanu, oni koji ne traže, nego koji daju, oni su prijatelji, umece je dati, ali treba znati i primiti i ceniti ono sto se da, jer nekad je malo potrebno da se predje velika pepreka, to je ono sto je na kraju važno, osobe koje nam ostaju u životu pored svega, pored svakog sranja koje uradimo i tu su i dalje, cekaju nas na sledecoj stanici jer znaju da cemo doci, malo kaskamo, kasnimo, ali doci cemo, imamo zasto, vredno je toga, cak i pet minuta sa tom osobom, ucini nam dan boljim, jer znamo da su i oni odvojili pet minuta, samo za nas...vama kažem Hvala, sto ste uz mene pored svih gluposti koje cinim, hvala...

Ljudi su...ljudi...koji nam je kurac i stalno, kad bi trebalo da smo zadovoljni, srecni, mislimo da nam treba neko, zasto? Jer je to norma? Jer okolina to ocekuje od nas? Ali nije, to je nasa potreba, ne potreba okoline, ili smo toliko prihvatili tu ideju, toliko nas bombarduju iz medija, serija, filmova, knjiga o tim ljubavima o tom osecanju kad si sa nekim i kako osecas kako si ispunjen, a opet, nisi nista drugaciji od juce, kod tebe je sve isto, samo imas nekog za koga mozes da kazes da si u vezi, da znas da ces se videti sa tom osobom i da ce svi problemi postati mali, beznacajni i samo je bitno sada, sa tom osobom...Ne mogu da se otarasim tog osecaja, ma koliko želeo...Zasto ne možemo sami sebi da budemo dovoljni? Sta je to u toj osobi zbog cega bi ti izgubio glavu? Zaljubljivanje je jako iracionalno, ali tako je, možemo se praviti da smo od kamena, da nismo ljudi, nego roboti, a opet, i roboti imaju srce, imaju dusu, malu, jedva da se oseti, ali postoji, negde...Mislim da cela moja dilema, trilema, poliema (uuuu, nova rec, poliema, ili nije nova, meh), potce od toga, da sam prvi put u životu, proveo noc sa osobom koju prvi put vidim u životu, da sam rekao neke stvari o sebi koje nije lako izvuci, da sam se prikazao u najgorem svetlu i ostao joj u narucju, da po prvi put u životu mi je prijao neciji dodir, da se nisam osetio prljavo ni pogresno, nije bilo seksa, nije bilo nicega, samo dva naga tela u zagrljaju cele noci...ostao mi je vidljiv trag na koži, ali i on ce da izbledi, onaj nevidljivi, koji su ostavili par njih, ostaje, samo kao secanje, nista vise... 

     Na kraju svega, jednostavno pogresan izbor, i to uvek cinim, zatvorim sebe za sve i dopustim da me jedna osoba ispusti i da pad boli jako, ali, nista novo, jednog dana cu otupeti na bol, ili samo tako mislim...Moj zastitni znak, pogresan izbor, a opet, jel postoji pravi izbor? Nikad necemo naici na osobu koja je savrsena, ona ne postoji, samo moramo da balansiramo, dal' sve dobro, je vrednije od svega sto mislimo da je lose, jer ko može da nam kaže sta je dobro a sta lose, niko drugi do mi sami odredjujemo sta je dobro a sta lose...Ne mogu da precutim to sto me nerivra kod te osobe je to sto ima hrabrosti da ucini nesto, da želi da promeni nesto u Srbiji, ali da nema hrabrosti da kaže osobi: "Da svidjas mi se, ali nije to to...", nego se krije iza izgovora: "To sto cu ja da upropastim svoj život, ne želim i tvoj, platim svojom glavom, ali ne i tvojom"...skupi hrabrost i reci sta stvarno osecas, nemoj da se krijes iza izgovora, ili sam ja možda previse otvorena osoba i uvek kažem sta osecam, ali sta mogu, tako je...

  Skrenuo sa teme, po obicaju, ne znam vise ni ocemu sam pricao, a da, kolika sam budala...Sve u svemu, nisa novo, nije mi prvi put, ne treba da se brinem oko svega, jer život je takav, pun padova, ono sto nas cini ljudima je da ustanemo i nastavimo dalje, ali niko nije rekao da je lako...

 

 

posted by Ikarus @ 10. jul 2011 15:39:14   4 pochupali pera


  • At 10. jul 2011 15:52:03, Weltschmerzgirl said…

    Nikako ne razumem tu tvoju želju da budeš sam sebi dovoljan. To bi značilo oslobađanje od ljudskosti, jednog od retkih delova nje koji su se održali i kod savremenog čoveka. Svaka ljubav podrazumeva žrtvu i rizik, a ona trajna podrazumeva i menjanje, prilagođavanje, kompromis. Naravno da nikada nećeš naići na savršenu osobu i lepo si i rekao na početku da bi ‚‚bivanje" s nekim ‚‚savršenim" samo srozalo tvoje samopouzdanje. Ja mislim da svako ko to zaista želi i ko je spreman na tako nešto kad tad naiđe na osobu koja mu odgovara, to naravno podrazumeva rizike od nebrojeno mnogo padova i spremnost na razočarenje, ali tako je... Uvek možeš da se odrekneš ljubavi, ali ne vidim zašto bi? Da bi izbegao bol? Don't be a pussy :)

  • At 11. jul 2011 5:37:10, je8es_umetnike said…

    Ne postoje ni pogresni ni pravi,postoje samo izbori koji sa sobom nose posledice. Nauci to je8em mu sve. :) A ljubav?Rec!Nista vise... Opusti se i uzivaj u momentima,okruzisa dragim ljudima,ako i postoji ljubav,ona ce tebe naci.

  • At 15. jul 2011 5:45:25, Oloriel said…

    Ja sam ti rekla irl,mnogo si bre pozurio.Nazalost,tvoje "ljubavno" vreme za procesuiranje odluka,zelja,stvari pogleda,nije uvek ravnomerno drugoj osobi.Zato ledjero, bez rokova ichega,learn to enjoy

  • At 15. jul 2011 7:58:55, Tanja Henry said…

    Mani se ekstremista i idealista! U startu pristajes da ces biti uvek na 2. mestu. Sta ce ti to?

  • čet - 02.06.2011
    Sleepy...
    Photobucket

       Odavno je izlizano moje izvini, takav sam, dodjem i odem, ostanem tu neko vreme pa samo odem sa vetrom, nekad se vracam a nekad se vishe nikad ne okrenem, reche mi O. da je najbolje pisati kad nemash inspiraciju, da, osoba sa ADD(atention deficit disorder) da pishe samo na jednu temu, oce to, nemam ADD, ali nekad kao da imam, odvlache mi paznju svetlucave stvari, kao svraka, samo shto ih ne skupljam ko svraka, da upravo, krenemo o jednom, prichamo o drugom, tipichno JA, i naravno, tipichno, JA, JA pa JA, ali onda, zar to i nije poenta bloga, prichati o sopstvenim iskustvima i osecanjima a ne preprichavati tudje, 1:0 za mene, protiv sebe...

       Najvishe volim unutrashnje dijaloge, isvadjash se sam sa sobom i posle mozesh da normalno prichash sa drugima, shto me podseti, koliko me nervira kad me zove nepoznat broj, kad se javish ili taman da odgovorish na poziv, prekine vezu, i kad zovesh nazad da vidish ko je, nema odgovora ili poshaljesh poruku "dal' je greshka ili shta?", nema odgovora, tako iritira, mada i ja greshim tu dosta, retko kad chuvam brojeve, tj sachuvam brojeve osoba za koje znam da cu se chuti sa njima chesce ili neko iz proshlosti, a opet neke koje bi trebalo, ne sachuvam(kolege, poznanici), mada, iskreno, zashto bi i chuvao broj osobe sa kojom i ne bih bash da komuniciram vishe od "cao-cao, shta se radi?", onako, radi reda...Ponekad tako delujem nadmeno i pun sebe, a ja sam u sushtini, suprotnost, malo samoposhtovanje i ne mislim o sebi all the best, ponekad nisam ni svestan ko sam, i shta sam, pa me prijatelji podsecaju ko sam i koliko vredim...

     

    Prolila se casa,
    razlilo se nebo po tepihu jutarnjih zvezda,
    razbili se oblaci po pescanoj obali,
    pustih ulica,
    usnulih ocima sagledah,
    ne videh,
    izgubljenih svesti,
    prigusenih glasova...

    Jos jedno jutro,
    pusti me da spavam,
    nek ceka život,
    mene sni zovu...

    posted by Ikarus @ 2. jun 2011 15:46:53   12 pochupali pera


  • At 2. jun 2011 15:57:16, Weltschmerzgirl said…

    Dok ima ko da te podseća dobro je...
    Dok možeš sve to u sebi, dobro je...
    I dok se vraćaš, dobro je... :)

  • At 2. jun 2011 16:06:48, Tanja Henry said…

    Pa gde si ti sunce ti poljubim? Nedostajao si bre!;)

  • At 2. jun 2011 16:21:07, Oloriel said…

    Drndao je yu gi oh,eto gde je:D Elem, 300ti savet koji necesh oslushati:sta se uopshte javljash na te nepoznate,ako je neshto bitno zvace opet:) I da,umetnost je znati otici,ne ostati,u ovo danashnje vreme:P

  • At 4. jun 2011 18:57:13, arrow3 said…

    Hej....
    Come back, bre.

  • At 6. jun 2011 13:57:38, Gost kod grofice na veceri said…

    ’de si ti mali? Nedostajao si sa svim tim svojim kukumavčenjem. Ovde su svi nešto veseli, smeju se k’o ludi na brašno...;)

  • At 8. jun 2011 15:05:19, ikarus said…

    @Weltschmerzgirl: Vracam se uvek, skoro u svakom aspektu, sem u ljubavi, kad je kraj, onda je kraj, nema vracanja, nije vredno :)

    @Tanja: I vi meni, opet cu se vratim na "normalno", samo da mi prodje rok, do tad se ubijam sa knjigom...

  • At 8. jun 2011 15:06:49, ikarus said…

    @Oloriel: true, ne bi trebalo, al nikad ne nauchim...

    @arrow3: hello, doci cu, samo mi treba josh malo vremena :)

  • At 8. jun 2011 15:07:46, ikarus said…

    @GostKGNV: tvoj komentar me je tako lepo nasmejao, i nije da samo kukumachem...valjda... :/

  • At 8. jun 2011 17:20:25, je8es_umetnike said…

    Krilati druze,nisam te dugo citao,vidim i dalje smo u nekim istim problemima,glavu gore,lepo je vreme,a i ispitni rok se blizi kraju. :)

  • At 9. jun 2011 0:29:36, Oloriel said…

    Iju koja laz ovo za knjigu XD <3

  • At 9. jun 2011 8:33:48, kiss said…

    welcome back :)
    život ne može da čeka,sanjaj uporedo ;)

  • At 9. jun 2011 8:43:15, MoonlightGirl said…

    Vidi ti kiss kako zna, i a ja ću ovoga da se držim :)
    ikaruse :))

  • ned - 21.11.2010
    Whats my name?

          U nekom svakodnevnom razgovoru sa majkom, rekao sam neshto: "...ti ne znash shta je meni lakshe...", i u tom trenutku sam shvatio kako mene, sopstvena majka tako malo poznaje, da me ne razume, ali se trudi svakodnevno, mene i moje promene raspolozenja i moju cudljivost...ali, nikad nisam imao onaj divni odnos sa majkom kakvi mnogi sinovi i majke imaju, poverenje da mozesh sve da kazesh i da znash da razume, da osetish razumevanje...Moja majka me je rodila veoma kasno, sa 41....nekako, tek kad napishesh vidish velichinu tog broja, 41...malo li je, tako da je veliki jaz u godinama i da kao mali sam trazio utehu za sve u majchinom naruchju, vremenom, godinama, sve manje stvari sam joj govorio, sad skoro i nishta....zashto? Pokushao sam da nadjem odgovor u situaciji, vremenu, drushtvu, ali odgovor je u meni, znam da ne bi imala razumevanja za neke stvari, a te neke stvari su postajale sve veci deo mog zivota, dok nisam pocheo samo da govorim samo neke svakodnevne besmislice, zalim na putovanje do/od shkole, komshije, a ja sam ostao neiskazan, moje zelje, moje sumnje...

    Sa druge strane, veoma sam otvorena osoba, lako cu da kazem neke stvari, otkriti o sebi osobi koju prvi put vidim u zivotu, bez neke sumnje da zadrzim neshto, a opet, drzim u sebi mnoge tajne koje ni par osoba koje znaju sve o meni ne znaju, neke stvari ostaju samo za mene, ne znam ni dal bi mogao da ih kazem ili napishem...

    Pokushuvajaci da sagledam samog sebe objektivno, kad god neko i pokusha da mi se priblizi previshe, distanciracu se neko vreme dok se odnos ne vrati na neshto povrshno, u proshlosti, kad god bih pustio neku osobu previshe blizu, ona bi me samo iskoristila i povredila, sad, da bi neko zasluzio moje poverenje da me poznaje u srz, malo ko...nekako, ponekad pustim nekog ko tu i ne zasluzuje da bude, iako znam da ce me samo povrediti, ali eto...odbranbeni mehanizam mi ima neke greshke, kao i ja...

    "...Imash chetri lica...", svako je moje, a opet, nijedno nisam ja, imam mnogo imena, a opet, nijedno nije moje...

    Zalim se kako me niko ne shvata, a zelim da ostanem neshvacen, mozda jer unutra nema shta da se otkrije, mozda jer je unutra, prazno...

     

     

     

     "Dear someone listening in the shadows

    I only talk to you sometimes
    and though I ask for help in riddles
    it is clearer in my mind
    clearer in my mind

    born of a sign that carries vessels
    but in a month that's cold as ice
    I know I question things too quickly
    but I have never questioned if I've loved

    dear someone watching from the shadows
    I'm clenching water in my fists
    the drops, they slip right through my fingers
    but there's water on my lips
    water on my lips

    born of a sign that carries vessels
    but in a month that brings just ice
    I know I question things too quickly
    but I've never wondered if I've loved

    dear someone watching from the shadows
    you've seen me lose all the water from my hands
    I'm not a skillful water carrier
    but the raindrops keep falling on my head
    falling on my head

    born of a sign that carries water
    but in a month that brings just ice
    I'm not a skillful water carrier
    but I've learned to carry love..."

     

    posted by Ikarus @ 21. novembar 2010 16:43:47   10 pochupali pera


  • At 21. novembar 2010 17:27:07, Tanja Henry said…

    najjaca recenica iz serije alo alo je kad rene za leklera kaze "covek sa 1000 lica, a svako isto!?":))) hocu da kaem, da si sve to ti, samo treba da sklopis puzzle... nisi prazan, no si overloaded... bez potrebe! odbaci suvisno ili vestacko ili sta god, i ostavi samo sustinu... sve ce biti ok!

  • At 21. novembar 2010 20:52:58, MoonlightGirl said…

    previše si ti iskren ikaruse, i nemaš pojma koliko

  • At 22. novembar 2010 10:11:11, Gost kod grofice na veceri said…

    To sa kevom, što te je "kasno" rodila, može da znači da te je veoma snažno želela.

    Ovo drugo znači da si pametan. Tu već nema pomoći...

  • At 23. novembar 2010 19:53:09, Weltschmerzgirl said…

    Bas sam se prepoznala u ovom postu. S tim sto ja ne patim mnogo zbog tog "povrsnog" odnosa sa roditelja,cini mi se da se tu odavno nista ne moze promeniti... I da, nema to veze sa godinama, mene je moja keva rodila sa 26 pa opet...

    Mislim da ipak imas malo vise od cetiri lica, nemoj da se potcenjujes. :)

  • At 24. novembar 2010 1:59:33, TomSOjer said…

    Odluči se bre, jesi li Ikar ili stepski vuk???

  • At 24. novembar 2010 9:59:14, Mario2002 said…

    budi stepski Ikar, sta te briga.

  • At 24. novembar 2010 21:58:19, TrenMira said…



    Dragi Ikar....o,itekako ima, itekako ima....

    :o)

  • At 26. novembar 2010 23:57:38, Lila said…

    Gde su ti koji imaju sjajan odnos sa svojim roditeljima pa im govore sve i dele sa njima sve tajne? Moz' biti da je neka statisticka nepravilnost u pitanju ali ja ne poznajem ni jedan takav primerak. Naprotiv, cak i oni koji imaju sjajan odnos sa svojim roditeljima, uvek imaju neke tajne, neke skrivene delove sebe koje bi lakse podelili sa strancem u vozu nego sa mamom ili tatom, i meni je to sasvim logicno, jer stranca u vozu ne moze da razocara ni da povredi nista sto mu ispricamo, dok sa roditeljima covek uvek mora da pazi, i to utoliko vise ukoliko godine prolaze: da im ne srusi poneku iluziju, da se zastiti ponekad od kritike, ili da njih zastiti od brige, kajanja, gorcine, preispitivanja, razocarenja... To sto nas roditelji vole ne znaci da su otporni na metke.

  • At 27. novembar 2010 0:05:49, ZelenaSuncica said…

    nesto razmisljam... najbitnije je da ti poznajes sebe.., sve ostalo.. nicemu ne vredi.

  • At 14. januar 2011 23:48:38, deneris said…

    bitno je prihvatati stvari takve kakve su.razlike,praznine,viselicje...
    gde pise da odnos s majkom mora biti po nekoj formuli? ne mora.

  • čet - 11.11.2010
    Steam...

        Iz pritaje, vuchem se gradskim ulicama poput prebijene kuchke, izgubljenog pogleda i neka balada sa telefona, zalutao u sopstvenim mislima kao i uvek, jer kao i uvek, gluposti moram chiniti, ne bi onda ja bio ja...ali, tako mi prija u njegovom zagrljaju, tako je toplo, govori rechi koje želim chuti, radi mi stvari koje želim iskusiti...ali dok sam sa njim, osecam se prljavo, pokvareno, na dnu, lažem sebe, njemu nishta ne govorim, samo cutim i prepushtam se njegovim milovanjima, sklopljenih ochiju, dodir je dodir, poljubac je poljubac ( nije, a ko je smislio, najbolji su poljubci kad brkovi žare, treba mu glavu skinuti! )...posle toga pustim vrelu vodu i spiram kožu sa tela, nosi njegov miris, skidam njegove dodire iz secanja, ma koliko topli bili...odumrelo telo se oseti živim...

       Gledam grad u oblacima, smejem se u ochajanju, izgubio sam trenutak, umece neznano, nema ga vishe, prazan, ispijen, umoran od svega shto pokushavam nazvati životom, iako to nije, pokushavam svaki minut ispuniti nechim, da skrenem misli sa istine, dalje od stvarnosti, usamljenosti...nabacim osmeh na lice, umirem, svako veche, svaku noc...modri obrisi otupelog tela ispod slojeva odece, ulepshavam praznu shkoljku...tražim sjaj u oku, odavno je nestao, sa suzama, ostao je samo stari tupi bol, neznani junaci ostali niko, a proshlost se javlja, iznova i iznova, pricha mi stvari nebitne, sve je nebitno, ja sam nebitan, samo želim da se sklupcham u malu lopticu, tu u coshku, gde nema nikog, i ja sam niko, nema za mene neko, i da dodje, samo bi ga oterao samim sobom...life's a bitch, and I got no money to pay her, so I beg on doors, always on wrong ones, don't try to fix me, I`m not broken, I`m made with error...

    Steže sve jache u stisku, ne želi da pusti, vrishtao bih ali nema glasa, plakao bih ali suze ne teku, sam sebe muchim, nikad za bolje nisam znao...samo razvuchem glupi osmeh i svet je bolje mesto, zashto se tako i ne osecam.....

     

     

    posted by Ikarus @ 11. novembar 2010 22:08:13   18 pochupali pera


  • At 11. novembar 2010 23:16:47, MoonlightGirl said…

    meni je stvarno žao zbog svega kroz šta prolaziš, ja znam upadati u te neke emocionalne vakume, ali ti ćeš sam sebe upropastiti..
    uh, nisi baš toliki klinac, slobodan si, razmisli šta želiš i za to se bori. ono za šta se odlučiš tome se prepusti i budi zadovoljan, ajd' pleas, možeš ti to. :)

  • At 12. novembar 2010 2:14:09, Anoniman (Neregistrovan) said…



    ostavljam smiješak....


    TrenMira, nelogiran....

    :o)

  • At 12. novembar 2010 9:08:26, Tanja Henry said…

    ma treba da zapalis sam u neku nedodjiju da se resetujes... na neku planinu ili jezero ili more... negde da dozivis nirvanu, da se duboko preispitas koji ti je q, pa si tako nezadovoljan sta god da izaberes.... ajde, ajde, mozes ti to!

  • At 12. novembar 2010 9:42:59, arrow3 (Neregistrovan) said…

    koliko se ja secam, spomenuo si ranije neki ranch, baka deka itd.. pa, shta chekash? Poslushaj dve Tanje ;)

  • At 12. novembar 2010 10:47:23, Weltschmerzgirl said…

    Prihvatanje sebe je proces, bolan i mukotrpan. Samo cu to da ti kazem, mislim da je dovoljno...

  • At 12. novembar 2010 11:04:26, athena said…

    Da je svaki dan sunčan, ne bi znali cijeniti ni kišu ni sunce ni mjesec ni ništa. Aj maleni ne budi tužan. I ne radi ništa što ne želiš, a ako želiš..u čemu je problem?

  • At 13. novembar 2010 20:23:19, alan_a said…

    eh, kakvu si samo stvar izabrao... ne mogu da prestanem da je slušam. zaglavljena sam, a nije baš da pokreće. štaviše, rastužuje. ili bar tera na preispitivanje, a kad god sa svojim mislima odeš predaleko, tuga je u prvom komšiluku... vrlo ilustrativno. btw, za 'odglavljivanje', morao bi se opustiti. čak i bukvalno. razmekšati muskulaturu, misli, emocije. i stvarno bi najbolje bilo kad bi se nakratko mogao izmaći iz svog uobičajenog okruženja i samo pustiti da funkcioniše(š). lepo rekoše devojke pre mene, begaj, presložiće(š) se, znaćeš... :)

  • At 14. novembar 2010 7:11:34, dabarce said…

    treba ti ventil da ispustis taj steam koji te gushi. pravac ta neka nedodjija na resetovanje, kako rekoshe sve ove dame iznad:) i srecno!!! ksks

  • At 14. novembar 2010 13:55:57, ikarus said…

    @MoonlightGirl: Najveci problem je u tome shto ne znam shta hocu, shta želim...

    @Trenka: Otpozdravljam osmehom :)))

  • At 14. novembar 2010 14:02:04, ikarus said…

    @Tanje: nirvana? haha, mene samo moze da udari svetlo u glavu, ne i da prosvetli ;)
    mislim da bi samo poludeo od tog sela, nema interneta, nema ljudi, samo baba koja pricha istu prichu po ne znam koji put...blizu je Sava, sednem na chamac i prepustim se tlasima satima....pa posle toga odem na predavanja, vezbe, kafu sa raznim osobama...neshto nece me ta nirvana...

  • At 14. novembar 2010 14:04:08, ikarus said…

    @Weltschmerzgirl: Josh i kad bi znao ko sam, kao shto si i sama rekla...

    @athena: problem je u tome shto nisam siguran shta zelim uopshte...

  • At 14. novembar 2010 14:08:27, ikarus said…

    @alan_a: da, pesma je bash hipnotishuca...i begam iz celog tog okruzenja na kratke periode, ali imam i obaveze nazalost, pa ti trenutci mira se dele u segmente, skoro da gube na znachaju...

    @dabarce: Kao shto rekoh, imam tu nedodjiju na 10min od kuce, ali, i ona je ugrozena vremenom kojim ga imam podariti joj...

  • At 14. novembar 2010 16:04:19, MoonlightGirl said…

    onda radi na onome što ne želiš.. to nekako uvek pre znamo šta je, od onoga što želimo... ali ponekad i to što ne želimo radimo zbog razno raznih motiva.. najčešće na uštrb samih sebe..

  • At 14. novembar 2010 22:44:23, TriDe said…

    potpisujem Mgirl. Doslovno.

  • At 15. novembar 2010 13:27:24, Gost kod grofice na veceri said…

    Ja sam u mladosti važio kao neko ko daje extra savete. Sve se svodilo na to da, umesto da nekome govoriš šta treba da uradi, celu stvar predstaviš tako, da kada se sve uzme u obzir - dotični nema izbora, nego treba da uradi upravo ono što mu savetuješ.

    Tokom dugih godina čitanja, ali i krčkanja na vatrici sopstvene "mudrosti" shvatio sam da nije u pitanju savetodavna aktivnost, nego čista manipulacija, odnosno navođenje nekoga da uradi upravo ono što ja mislim da je najbolje za njega.

    Tako je vrag odneo šalu (gle, evo ideje za moj novi post)...

    ...dakle, kako je šalu neko poneo sa sobom, nju na stranu. Mislim da ti je dovoljno pomoglo to što si se nekome izjadao.

  • At 15. novembar 2010 13:55:19, Gost kod grofice na veceri said…

    Sada, da neko ne pomisli da sam stopostotna pička i cinik (znam da ti nećeš), shvatam da to tvoje rvanje sa alama i baucima ima jednu dimenziju težine, koja recimo, izlazi iz nekakvih uobičajenih okvira, kada su u pitanju nevolje samospoznaje, prihvatanja sebe i ostavljanja iza sebe najrazličitijeg tereta iz detinjstva, podsvesti i ko (od nas) zna čega sve ne.

    Stvar je u tome da nema dobrog saveta. Ima naravno dobronamernih, kao što ima i funkcionalnih, ali i dobronamerno - funkcionalnih, poput ovih što su ti ih dale devojke u komentarima, pre mene.

    Počni, jebi ga, od prvog koraka.

  • At 21. novembar 2010 16:11:09, ikarus said…

    @MoonlightGirl & TriDe: Neke stvari saznash da ne zelish tek kad ih iskusish...ali da, neke jednostavno, ne zelish ni da isprobash :)))

  • At 21. novembar 2010 16:14:00, ikarus said…

    @GostKGNV: Skoro sam bash prichao sa jednim poznanikom na temu mudrih i pametnih ljudi, pametni ljudi imaju dosta toga da kazu i kazu, dok mudri ljudi znaju da ih malo ko slusha pa ostaju tihi...smatram sebe empiristom, moram sve da isprobam i uchim iz iskustva, ali takodje, umem da poslusham dobronameran savet :)

  • pet - 22.10.2010
    Scumbag...

         I`m one big piece of shit...figurativno, ne bukvalno (tyvm for that image Kira...)

    Igram se, dobro, zapochelo je kao igra, preraslo je u neshto vishe, ali stvar je u tome shto sam ja zapocheo ples i ne znam dal zelim da igram...Nije da sam ravnodushan, nisam, ali moja osecanja nisu dovoljno jaka, ai, svidja mi se neko drugi...Napravio sam neki trougao u svojoj glavi, da je bar samo trougao, pojavile se josh neke osobe, a neke uporno iskachu iz proshlosti...

    Opet imam problema sa stomakom, boli me zeludac, od nerviranja i stresa...kako zbog faxa, i po koji put odlaganja upisa a trebaju mi dokumenta za neke druge stvari, kako zbog problema sa rachunarom, pun virusa i morao da reinstaliram sistem i svashta, a kako i zbog stvari koje chinim sam sebi...možda je ovo svidjanje neshto jache, ali to ne menja nash odnos, niti cu dozvoliti da promeni, on to zna i jednostavno, "He`s not into me...", shto je verovatno i dobra stvar jer nije on za mene, kraj diskusije sa samim sobom! Problem je u tome shto i ako to znam, i ako ne zelim da osecam to shto osecam, jer mi ne moze pruziti ono shto mi treba, ono shto zelim...treba da nauchi neke stvari u zivotu iz sopstvenog iskustva a ne da mu neko kaze, u chemu smo veoma slichni jer radim stvari koje ne treba, i ako mi je recheno: "Nemoj", ja moram, empirista, mada kad razmislim, to tako lichi na dete, ti mu kazesh nemoj, ali ono ce ipak to uraditi, mora da se opeche da nauchi da je vrelo...deluja kao inat, mozda je neshto genetski...Cve vishe cebi lichim na dete, a to ne zelim da budem...

    Ne zelim a povredim jednu osobu koju su drugi samo povredjivali, znam koliko boli, ali opet, radim neshto shto je moze povrediti ako i ja ne osecam isto prema njoj, moja mala maza, tako bi je pazio i chuvao, zelim da je volim, ali opet, postoje neke stvari koje nam ne idu u korist, kao razlika u kilometrima, zivi stotinjak? kilometara juznije i neshto shto mi se odbija o glavu, manje-vishe, nisam ja rekao da ne zelim odnose, vec da kad sam u vezi, ne zelim da samo sex 24/7, e pa, ta osoba je veliki pobornik protiv sexa, jer joj ne prija, a ja nisam siguran dal mogu da je volim dovoljno koliko zasluzuje, a tek onda, dal cu biti srecan drugm stvarima, dal` ce me druge stvari dovoljno ispuniti da ne mislim o sexu, a ja jesam veoma sexualna osoba, mada i ne pridodajem veliku vaznost sexu, bar ne kao pre, kad sam zeleo da prvi put bude posebn, iz ljubavi, a bilo je brzo i zaboravno...

         Osecam se kao da se vrtim u nekom charobnom krugu, kao dete sam voleo da se uhvatim za shipku i vrtim u krug, i krug, i krug...jedna ruka slobodna, leti u vazduhu, dok se drugom chvrsto drzim, sa jedne strane slobodan, sa druge, bezbedan...sad se pitam koja je cena toga, kad si dete, sve je igra, sad, shta god da uradish mozesh da povredish nekoga i na kraju zaboravish na sebe..zelim da opet budem dete, kad je svet bezbedan, ali kad se vratim u proshlost, ja nikad i nisam bio dete...detinjstvo su mi mnogi oduzeli...chega se sad setim kad pogledam u proshlost jesu zimske noci u pidzami napolju, jer sam protivrechio ocu, hah, otac...roditelje ne biramo...
    Skrecem sa teme po obichaju, ili ne...samo pozelim da mogu negde da se sakrijem i da ceo svet nestane, tada nikog ne mogu povrediti...tada me niko ne moze povrediti...
    Valjda se zato kaze da je nekome zivot majka, nekome maceha, ali opet, neke stvari radimo sami sebi, i trazimo krivca, kada je dovoljno da pogledamo u ogledalo...

    Zashto sve u zivotu shto mi se deshava moram da okrenem na ljubav, zashto sve deluje nevazno kad se ukljuchi ljubav? Mozda jer je nikad nisam osetio...

     

    Zelim trenutak, al` trazim vechnost,

    zelim ljubav, al` trazim gde je necu dobiti,

    zelim dodir, al` gadim se samom sebi,

    zelim svetlo, al` skrivam se u mraku,

    svetlo skriva istinu, dok u tami opipavash,

    zelim da spavam, al` snove budan sanjam,

    zelim da odrastem, al` nikad dete nisam bio,

    zelim da zaboravim, al' nikad zaboravljen,

    zelim da nestanem, al` opet da zivim,

    zelim da prestane da boli, al` apatija me plashi,

    zelim tishinu, al` ne zelim da budem sam,

    zelim da budem voljen, al' ne znam dal umem da volim...

     


     

    posted by Ikarus @ 22. oktobar 2010 1:40:49   12 pochupali pera


  • At 22. oktobar 2010 8:16:48, Tanja Henry said…

    fascinantno je kako na sva svoja pitanja vec imas odgovoe, a stalno tapkas u mestu... hmm...

  • At 22. oktobar 2010 8:30:08, Gost kod grofice na veceri said…

    Već sam ti jednom napisao, čini mi se, kako me podsećaš na mene samog. U mladim danima. Najviše po tom "filtriranju kroz mozak" sopstvenog života. Ili je bolje da kažem po stilu tog "filtriranja", jer su mnogi mladi, u svom čuđenju pred životom, tome skloni... Dugo mi je trebalo da shvatim (a kasnije i da se toga oslobodim) da nije moguće živeti i misliti o životu u isto vreme. Naravno, odnosi se na afektivni, emotivni deo života i naravno, važi samo donekle.

    S druge strane, tvoja priča (priče) liče na priču junakinje izvesnog gospodina po imenu De Sad ("Justina (ili Žistin), ili nevolje zbog vrline")...

  • At 22. oktobar 2010 13:45:43, Weltschmerzgirl said…

    E, krajnje je vreme bilo da se pojavis, vec sam se zabrinula! :)

    Prvo, ne zelim da zvucim neosetljivo i kao da ne zelim da te shvatim, u potpunosti mi je jasno kako su svakome njegovi problemi najveci i najvazniji bez obzira na njihovu realnu tezinu, ali ipak mislim da je nerviranje zbog upisa na faks i problema sa racunarom cisto preterivanje i gubljenje zivaca zbog potpuno nebitnih stvari. Razmisli malo da li su glupava papirologija, koliko god komplikacija da povlaci za sobom i glupa masina kakva je kompjuter vredni tvojih zivaca. Ili si ipak nervozan zbog neceg drugog a nisi svestan...?

    Drugo, svakom s vremena na vreme dodje da se ponasa detinjasto bez obzira na godine ili stepen zrelosti. Cesto mi se desi da se nadjem u cudu kad posmatram svoje roditelje i njihovo detinjasto ponasanje, a oni imaju preko cetrdeset. Prema tome, uzivaj.

    Trece, umesto sto postavljas pitanja na koja odgovora nema, posveti se malo analizi svog detinjstva, narocito tih ruznih trenutaka koji ti padaju na pamet, na taj nacin ces saznati neverovatne stvari o sebi, a i mnogo toga ce ti postati jasnije pa ce i problemi krenuti da se resavaju "sami od sebe" jer neces biti ni svestan da ih ustvari sam resavas.

    Za kraj, imas prava da trazis ljubav na najrazlicitijim mestim u najrazlicitijim ljudima, ali ne mozes da ostajes pored nekog samo da ga ne bi povredio svojim odlaskom. Svako ima potrebe i ocekivanja od veze, ako tvoja ocekivanja nisu ispunjena normalno je da se udaljis, isto kao sto bi se neko drugi udaljio od tebe. Svi smo bili povredjeni nekad ali to je sastavni deo zivota, samo treba da se trudis da budes maksimalno fer u takvoj situaciji.
    Ljubav jeste najbitnija, ponekad mi bude strasno zao sto je tako, ali prisustvo ljubavi umanjuje sve ostale probleme, dok ih njeno odsustvo uvelicava. Bar je kod mene uvek tako...

    E sad, nadam se da nisam smorila ovolikim komentarom, al stvarno sam morala bas SVE ovo da ti kazem. ;))

  • At 22. oktobar 2010 15:06:02, MoonlightGirl said…

    sve to "unutrašnje" kad prevlada nad "spoljašnjim"... samo nađi neki balans, neke stvari se dogode da bi iz njih nešto naučili, i treba ih ostaviti za sobom, kako god teško bilo, ovako kad ih vučeš za sobom, kao neki rep, samo se sve proudužava.
    ne postoji mesto gde se možemo sakriti. meni je trebalo puno vremena da to shvatim. iako i dan danas pravim bar privremena takva mesta. Mislim da je to strah sa suočavanjem, i da bi trebalo toga da se oslobodiš,a verujem da hoćeš jer imaš još puno toga ispred sebe :)

  • At 22. oktobar 2010 23:03:49, TriDe said…

    da, svi smo se zabrinuli gde si i sa kim si tako dugo?
    A s obzirom da nisi sredio papire i da ti je komp pun virusa, pretpostaviću da je zbirni uzrok seksualna osobo to što si visio po xxx sajtovima :)))
    Dobra je ova tvoja autopsihoanaliza, pod uslovom da negde vodi, a SVE u komentaru W-girl apsolutno zlata vredi!
    Jel mogu i ja da koristim savete?

  • At 23. oktobar 2010 11:08:33, Weltschmerzgirl said…

    A da ja promenim nick u Draga Saveta? :))

  • At 24. oktobar 2010 23:22:00, ikarus said…

    @Tanja: nema, mora da me neko gurne iz mesta...

    @GostKGNV: Dosta ja "filtriram" kroz mozak, ali i ta filtracija je kad sam kuci, kad se osetim usamljeno (shto je 90% vremena) ali opet, otvoren sam, prihvatam nove stvari bez prethodne filtracije i razmishljanja, vec samo se dese, posle shvatim da mozda i nisam trebao, ali eto, desilo se, shta sad...

    Nazalost, nisam prochitao, ali zar delujem toliki mazohista? O.O

  • At 24. oktobar 2010 23:27:32, ikarus said…

    @MoonlightGirl: Strah sa souchavanjem? Moze biti, i ja pravim takva mesta, ali vrlo brzo budu "provaljena"...

    @TriDe: Dugo me nije bilo jer sam zapao u neku kolotechinu, redove...a kad bi nashao vremena da posvetim blogu, samo sam zeleo da odmorim mozak od svih dogadjanja...
    Te odredjene xxx sajtove nisam posetio mesec dana :p
    Upao sam u fazu da mi je to na zadnjem mestu, verovatno od umora...

    hahaha, shto se mene tiche moze, samo nju pitaj :)))

  • At 24. oktobar 2010 23:36:37, ikarus said…

    @Weltschmerzgirl: Tebe nisam preskochio, nego ostavio za kraj ;)
    Prvo, rachunar nije glupava mashina, njemu sam uneo dushu, ali ne i ime, on je neko ko mi pomogne da zaboravim na sve kad stavim slushke, pustim muziku i kuckam se sa osobama sa kojim zelim, on je veliki udeo u mom zivotu, a fax...dve nedelje me zavlachila za upis da mi na kraju kaze, dodji sutra po index...

    Drugo, vishe pozelim da se vratim u to doba, da se osetim tako kao dete, ali retko kad podetinjim ;)))

    Trece, Kad sam pisao ovo, pocheo da se prisem detinjistva i analiziram dosta stvari iz tog perioda, dosta stvari mogu da vidim kao posledice na moju lichnost...ali tu ima josh mnogo toga...

    Za kraj, deluje tako, uvek deluje tako, ali deshavalo se da mi ljubav i zakomlikuje zivot josh vishe...ali je lep osecaj kad ste samo vas dvoje sami, kao da nishta ne postoji, samo ona u mom zagrljaju...

    Da te od sad zovem Saveta? :D

  • At 24. oktobar 2010 23:41:23, Weltschmerzgirl said…

    Taman sam htela da dodjem da te napusim sto si me iskulirao! :P

    Nemoj da me zoves Saveta, ne mislim ja da su moji saveti toliko dobri ali kad prepoznam kod drugih neke dileme i situacije iz sopstvene proslosti pokusam da pomognem na osnovu iskustva, nista vise od toga... Ti si ocigledno upao u minus fazu ali proci ce i to, znas i sam.

    A ovo za kompjuter oko toga ne vredi da se raspravljamo, necemo se sloziti nikada... :)

  • At 25. oktobar 2010 0:01:44, ikarus said…

    "Javljam se kad mi prodju ispiti..."
    Josh ne znam kako si proshla :/

    I ne bi te zvao, nekako mi nisi ti, josh nemam nadimak za tebe (obichno ljudima dajem nadimke jer ne mogu da im upmatim ime, tvoje sam upamtio, ali nadimak mi josh ne dolazi :) )

  • At 25. oktobar 2010 2:29:19, Weltschmerzgirl said…

    E da, prosla sam. :) Nekako imam obicaj da javljam samo lose vesti.

    Nego, planiram ja da ti se javim, verovatno neki petak, tad sam ceo dan slobodna. Do sada se nisam javila posto sam bila u procesu selidbe, ali danas sam se konacno preselila.

  •  
    About Me

    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

    Name: ikarus
    Home: ikarus.mojblog.co.yu
    About Me: pao sa neba...
    Photobucket See my complete profile
    Previous Post
    Archives
    Shoutbox

    Playground school bell rings again, Rain clouds come to play again, Has no one told you she's not breathing? Hello, I'm your mind giving you someone to talk to, Hello...

    If I smile and don't believe, Soon I know I'll wake from this dream, Don't try to fix me, I'm not broken, Hello, I'm the lie, living for you so you can hide, Don?t cry...

    Suddenly I know I'm not sleeping, Hello, I'm still here, All that's left of yesterday...

    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER